Mä olen nyt antanut itselleni luvan herkutella ennen projektia. Ei mitään järkyttävää mässäystä, mutta olen ottanut töissä pullaa jos sitä on ollut tarjolla tai ostanut karkkia jos on tehnyt mieli. Ja nyt tuntuu ettei tee mieli. Alan olla valmis terveelliseen koitokseen ja pyrin tuon neljän viikon aikana jättämään myös einekset minimiin. Tulee syötyä turhan paljon eineskeittoja yms., mikä on vähän tyhmää kun kuitenkin osaan ihan itsekin kokkailla.

Ajattelin kokeilla semmosta, että otan painon ja mitat projektin alussa, mutta en katso tuloksia ennen kuin vasta projektin päätteeksi. Olen välillä käynyt vaa'alla jopa joka päivä ja se on vähän turhaa. Tavoitteena on kuitenkin hyvä olo ja mä luulen että kiloja tippuu ilman että kyttään joka grammaa silmä kovana. Syön ohjelman mukaan ja pidän kirjaa liikunnasta. Mä olen tuomittu onnistumaan!